anonimhanim_ ekstra bişey yapmadım.Herzaman ki şeyler 🤷🏻♀️Hergün muhakkak kitap okuyoruz.Dışarı çıktığımızda gördüğüm herşeyin ismini söylüyorum,evde yaptığım herşeyi anlatıyorum,evin içinde ki herşeyin ismini söylüyorum.Bol bol konuşuyorum ,şarkılar söylüyorum,vs.