Mnk16 Bir aylık bebeğime verdim biraz önce 2 ml faydasını yada zararını gören var mı ? İçindeki sodyum zararlı falan diye okudumda zararlı olsa doktor niye versin
Rihemim Mnk16 kullandım bebeğim 20 günlükten beri. Gayet iyi geldi benim bebeğime ama sadece şurup kullanmakla kalmadım hareketlerle de bebeğimi destekledim. Bebeğim 3 aylıkken de şurubu kullanmayı kestim gaz problemi de geçti zaten.