Kızlar ben 9 aydır doğum yaptım , emZirdiğim için ona göre farklı doğum kontrol hapı kullanıyorum , normalde regl olmamam gerekiyor ama regl gibi kanamam var şu 3 aydır . 20 gün falan sürüyor sonra duruyor 12 gün önce yine başladı hala aynı 🥲 sadece bu 3 aydır böyle doktora gittim normal dedi böyle olan var mı ? Acaba kist falan olabilir mi ? 2 gün önce tam bitti sandım dün gece baktım yine sancılanıyorum yine baslamış 😤 yardımcı olur musunuz? Teşekkür ederim 🥰