Nalizz Merhaba! Bebeğim 6 ay 17 günlük ek gıdaya geçtik. Ama bebeğimin doymadığını hissediyorum? Sizce kaşıkla beslendiğini hissetmiyor mu çocuklar? Bebeğim doğduğundan beridir formül mamayla besleniyor. O yüzden mi acaba daha kaşıkla doymuyor?
Pikapikapikacuuu Nalizz 6 ay 20 günlük tabiki doymuyor. Ek gıdadan en fazla yarım saat sonra mama istiyor ağlıyor.
Irmakprensesinannesi Nalizz 6 aylık bebk zatn doyumluk yemez 1 öğün beslenir ana öğünü anne sütü veya mamdir kziim 1 yaş 24 günlük 9 aydna snra tamamen dönümlük yemeğe donustu olmasi gerektiği gibi ve ona rağmen hala formül sütünü icer tabi ki şuan günde 3 kez icer gündüz 2 uykudan önce bide gece uyumadan önce icer
papatyaannee Nalizz çok küçük daha bu aylarda doyumluk olmaz tadımlık olur anne sütü yada mama hangisini kullanıyorsunuz aynı şekilde onları vermeye devam edin
Nalizz Irmakprensesinannesi ben zaten mama içmesini daha çok istiyorum çünkü ihtiyacı olan bütün vitaminler ondaa ama malesef içmiyorrr gece uykuda cerebiliyorum sadece
Nalizz papatyaannee yalnız bir sorunumuz var bebeğim mamayı reddediyor bu aya getirene kadar canım çıktı 😕 Mecbur kaldım bir nevii
Pikapikapikacuuu Nalizz 🥲 şuanki durumum tam olarak bu. Aç ama ağlıyor almıyor mamayı zar zor içiyor diş sancısı sanırım 🤷🏻♀️
amansallagitsin Nalizz tadim asamasindasiniz mevzu bebegin karnini doyurmak degil. Bu ayda anne sutu yada mama yuzde 95 almasi lazim yuzde 5 tadim olmasi lazim
Poyrazin_annesii 1 kase corba verıyorum corbanın dibine gelınce agzını açmıyor. Bn doydugunu düşünüyrm. Ama boyle meyve tarzı bıseyler verdıgımde hemen acıkıyor doymuyor
Nalizz Poyrazin_annesii bir kase çorbayı içiyorr ne zerine su da içiriyorum emziği ağzına alınca sanki yıllardır aç bırakılmış gibi çekiyor emziğiii
Rastgelebiri Nalizz o ayda bir öğün yesin doysun diye hareket edemezsiniz zaten, kapasitesi çok küçük bebeğin. Maksat alıştırmaktır