Umayy16 Bebegim 10 aylik 2 hafta olucak gozu kasiniyor deli gibi cocuk doktoru suruo verdi goz doktoru damla ama hala deli gibi kasiniyo alerjik. Malesef bendede var boyle uzun sure bu durumu yasayan var mi?
tektanem Umayy16 bnm bebeğim uykusu geldiğinde sürekli gözlerini ovalıyo amakaşıntı olduğunu hiçdüşünmemiştim bizimki kaşıntı değildir herlde
Umayy16 tektanem Ya benim kizimda oyle uykusu gelince rutin kasir ama bu oyle degil alerjik zaten doktoruda dedi gozleri kasimaktan kipkirimizi 2 hafta cok uzun bi sure gecmemesi cok uzuyo beni
tektanem Umayy16 yaa çok geçmiş olsun miktop olsaydı çayla silin derdim hani çapaklandığı zaman ben silerim hemşiremizde demişti ve iyide geliyo ama alerji olduğu için bilmiyorum ne iyi gelr
Felfena Bizde de bu aralar çok kaşıntı var ama çapak falan yok. Dün doktora söyledim ama kadın pek takılmadı bu duruma anlamadım. Ayrıca göz doktoruna götüreceğim.
Umayy16 Felfena evet capak olmuyor bu kasintida genelde alerjikmis polen vsvvs oluyormus. Goz nezleside deniyo. Pembe goz hastaligi da. Cocuk doktoru zaten surup veriyo o pek ise yaramiyo goz doktorunun damla cermesi gerekiyo