2503 millet cidden yorum yapacak yer arıyor canım hiç takma kafana. Ben başıma geleni anlatım oğlumun 4. Ay boy 69 kilo 8050 ve sürekli ağladığı için huzursuz olduğu için bu bebek aç doymuyor sütün yetmiyor herhalde diye yorum alıyorum. En son birine patlıycam ama kim olacak o şanslı bilmiyorum😡 bebeğin 10 kiloda olsa insanlar konuşup yorum yapmak için konuşuyorlar. Artık laf anlatmaktan yoruldum. Bebek sadece doymadığı için mi ağlar sanki. Kafaları sadece mideye çalışıyor. Umarım tekrar birinden daha duymam yoksa tutamıycam kendımı.. sende sıkma canını insanlar konuşmak için konuşuyor. Lohusalıkta girmediğim depresyona şimdi gircem 🙄