50 günlük bebem bu bir kaç gündür cuk cuk ses çıkartarak emiyor haliyle çok gaz oluyor ve ben gazını çıkartırken içtiği sütü kusuyor. Cuk sesini anlamamakla birlijte gaz çıkartırken kusması normal mi. Bu yüZden de emmek istemiyor sanki bi iştahsızlaştı. Bu arada Kesikli kusmuyor sütü kusuyor. Yoksa reflü mü oldu. Ne yapmalı