Funsi Merhaba anneler sizlere bişey danışmak istiyorum 2 yaşında oğlum kreşte hiç masada oturarak yapılan etkinliklere katılmıyor ve yaşıtlarıyla oynamak istemiyor hep tek başına oynamak istiyor normal mı yada yaşayan var mı 🥺
Almondeyed Funsi bence normal kızım bile evde tek oynamak ister ya da beni ister birisi geldi mi kıskançlık krizleri oluyor çok nadir de olsa birileri ile oynar ama kendinden büyüklerle genelde
Funsi Almondeyed evet büyüklerle bizlerle hiç sıkıntı yok ama kreşten video geliyor hiç bir aktiviteyede olmuyor