Benim de bebegim yaklaşık 10 gündür bu şekilde, bizimki de 3 aylık, bugun kontrolu vardi doktor motor becerilerini cok beğendi hatta yavas yavas destekli oturma egzersizlerine başladık. Bizim küçük hanım da hep oturmak veya ayakta durmak istiyor hatta ağlarken ayağa kaldırdığımda hemen susuyor gülmeye başlıyor. Cok aceleci bizim bebekler galiba. Anormal olduğunu sanmıyorum başını tutabiliyorsa kısa kısa tutun ayakta , algıları iyice açılmaya başladığı için keşfetmeye başlıyor ve her yeni beceri heyecanlandırıyor bebeğimizi surekli yeni becerilerini tatbik etmek istiyorlar. Tabii ki yine de en doğrusunu hekimler bilir, ilk kontrolde sorun derim. Sağlıkla büyüsün bebeğiniz:)