Kizlar merhaba kizim 10 ay 15 gunluk. Ek gida donemi hep iyi gitti dis donemi haric istahsizlik yasamadik hic. Anne sutu ve ek gida olara gidiyoruz hala. Ama artik anne sutunu oglenleri neredeyse hic aramiyor istemiyor hatta ben versemde.. sadece aksam uyumadan once gece birde uyanirsa falan aliyor.. neden acaba birakiyor gibime geliyor sizce🥲🥲