Ezgi_kahveci35 ben sab kullandım bir süre 4×15e kadar çıkmıştık. Artık etki etmediğini farkettim nurse harveys e geçtim aslında etken maddeleri aynı ama nurse harveyle bi kaç ilave şey daha var. Bir de devit sağlık ocağının veridğini değiştirip ocean almıştım. Bir de biogaiayı sevmeyen çok bebiş var forumda aratırsanız görebilirsiniz. Deneyerek bulacaksınız. Oğlum şimdi 5.5 aylık ama 2 ay her gece ıkınması dinlemekten üzüntüden uyuyamazdım. Ama geçiyoo sabredin sonu çook güzel🌸🌸