Kızlar 3 ay önce yıkanan halılarımı getirdiler 1 tanesini unuttular yarın getireceğiz dediler 3 aydır arıyoruz ha şu gün ha bugün derken oyaladılar depodadır yoğunluk falan derken bugün adamlarla bir güzel kavga ettim biz müşteri değil miyiz ya bedava mı işlem yapıyoruz bu halı en geç yarın bize ulaşacak dedim 1 saate arayacağız dediler aramadılar 3 saat oldu . Benim bunları şikayet etme hakkım var mı ? Yani kaybettik demiyorlar bizde gözümüze çarptı diyorlar bilmem ne