Bebeği boyle oln var mı ya. O kadar üstüne düşüyorumki yemiyo diye ağlıyorum sinirlerim cok bozuk. Ne kilo aldırır kızlar 7 bucuk aylık oldu artık 6 300. Dogum kilosu 2820ydi. Dogdugundan beri İştahsız yani hep 4 5 dakıka emerek geldi bu aya. Mama da yemedi. Hic birini kabul etmedi. Cok yoruldum ve uzuluyorumda boyle olmasına. 😢Severek yediği hic birşey olmazmı bir bebeğin ya. Hep dua ediyorum allahım cocugumn iştahı acilsin.. severek hazırlıyorum bir şeyler yesin diye ama hep hüsran yani.. 😞