Oglusm Kızlar köfte yoğurdum ama biraz fazla oldu kalanını şekil verip buzluğa koysam baska bigün kızartabilir miyim ?
SeverusSnape Oglusm merhaba, ben hep bu şekilde yapıyorum. çok kolay oluyor ve tadında da bozulma olmuyor. siz de kızartabilirsiniz elbette :)
Gokayrab Oglusm buzluktan çıkan birşey pişmeden buzluga girmez. kızartıp 2 3 gün sonra yersiniz fazla kalanı
Show_must_go_on Oglusm ben hep o şekilde yaparım çocukla vakit bulamazsam diye şekil verip aralarına yağlı kağıt koyuyorum yapışmasın diye. Buzlukta her daim köfte börek sarma mantı vardır ☺️
Oglusm Kk41 kurban etini kıyma cektirip paket paket yapıp buzluğa atmıstım o sekilde cıkardım köftelik yaptm
Deletedmom_54 Oglusm ben kasabım konulmaz diye bişey yok koyabilirsin canım pişirmeden 1 gün önce çıkarıp alt dolaba koy yavaş çözünsün sonradan pişirip tüketebilirsin. Ama tavuğu gir çık yapma sakın tavuk kırmızı etmen daha zararlı ve öldürücü etk verebiliyor
BarlasMomm @Oglusm Deletedmom_54 konulmaz diye bişey yok Bende Gıda Mühendisiyim. Buzluktan ne çikarsa çiksin çözüldüğü takdirde tekrar buzluğa konmaz. Zehirlemese bile vucut için çok büyük bir tehlike