Kızlar bebeğim 12 günlük ilk 10 gün 2 saatte bir sürekli kaka yapardı her bezini aldığımda kakasını alırdım ama son 2 gündür 12 saatte sadece 2 kez kaka yaptı bu seferde sürekli dolu dolu çişli bez değiştiriyorum ama kaka yok neden olabilir kabız falan olurmu endişelendim sadece anne sütü alıyor