gamzenur_00 Merhaba annelerim 6 aylık bir kızım var ek gıdaya başladık kısa bi zaman önce ama kızıma ne yaptıysam su iciremiyorum içine pekmez damlatip verdim yinede sevdiremedim bu konuda tecrübeli annelerim varsa yardımcı olabilir mi ?
kirmizibalikgolde gamzenur_00 11 ay 20 günlük hala içmiyor. Onun yerine kefir ayran mama felan veriyorum . Asla şu icmez benim ki
eylul19 gamzenur_00 zamanla alısıyorlar ılk tuhaf gelıyor benımde kızım ıcmıyodu pek 8 aylıkken pıpetlı suluga gectık öyle daha sevdı alıstı ıcmeye smdı kendısı ıstıyor suyunu.bızde karsısında sureklı ıctık alıssın dıye .bızı gorunce ıcerken hemen gıdıyor suyunu alıp ıcıyor😀
gamzenur_00 eylul19 intenrtte görüyorum su aralar philipsin alıştırma bardağını öneriyorlar onu denicrm birde
eylul19 gamzenur_00 evet kımı bebek alıstı a bardagında daha hosuna gıdıyo denemekte fayda var ama zamanla alısıyorlar ıcmeye