Kızlar doktor Beşinci ayda tadım yapmaya başlayacağız dedi ben de üç gündür bir tatlı kaşığının yarısı kadar ev yogurdu ile başladım yerken çok tiksiniyor onu bile bitirmiyor bugün de Armut tadımı yaptırayım dedim , armutu cam rende de rendeledim minik pütürler yinede kaldı diline o pütürler takıldıkça Midesi bulandı kustu. Sizler neler yaşadığını bu süreçte bebeğimin kusması normal mi