Hunilininbirii Kızlar Konya’da önerebileceğiniz çocuk doktoru var mı? Medicanada Eylem hanıma gidiyorum ama memnun kaldıklarınız varsa önerebilirsiniz
EftelyaUmut Hunilininbirii normalde yurtdışında yaşıyorum bu sene izindeyken Ahmet Kınık’ı önerdiler ve bu doktor benim de doktorummuş çok sevdim çok beğendim bence bir gidin seveceksiniz , Belediye hastanesinde
Hunilininbirii simiyyy memnun musunuz ben daha 1 kere gittim bebeğim daha 17 günlük yaklaşımı vs hoşuma gitti aslında ama önerilerede açığım ☺️
elisamummy Hunilininbirii çok şeker bi hanımefendi her gittiğimiz de bizi hatırlar önceki randevumuz da olan şeyleri sorar 🥰 doğumda bebek doktorumuzda oydu 40 gündür gidiyoruz
simiyyy Hunilininbirii 15 aylık iki aylıktan beri ona giderim memnunum ben ya. Kolay kolay antibiyotik vermez iyice bi takip eder çocuğu önce kolay kolay haybeye röntgen tahlil istemez sorun varsa ister ve tahlillerdede mutlaka bi sorun çıkar çocukta zaten. İyi kadın hasta muayene süreleri az olduğu halde o az vakite herşeyi sığdırmaya çalışır. Dediğim gibi hasan koçtan içinde aynı şeyleri duymuştum hiç şikayet duymadım o adamdan
Hunilininbirii elisamummy yorumlarına baktımda gerçekten iyi bi doktormuş ve kuzenimin bebeklerinin doktoruda oymuş büyük ihtimal bende ona geçiş yapıcam teşekkür ederim ☺️
EsEle Medicana Nazife Alptekine gidiyorum.Ben de çok memnunum.Hasan Koç ilk çocuğumda gitmiştim çok iyi memnundum, yine bazı komtroller için de ona gitmeyi düşünüyorum