Woman35 Kızlar bebeğim 9 aylık hep bardak ya da kaşıkla su verdim pipetle vs. İçmeyi bilmiyo bardakla da fazla içemiyo kaşıkla verdiğim için hangi suluğu önerirsiniz ? Pipetli almak istiyorum pipetli mi yoksa biberon tarzında olanlardan mı önerirsiniz ?
Snowglobe Woman35 ben pipetli aldım. E bebekten kendi ürünü. Akıtmıyyo da. Başta içemedi anlamadı. Sonra üstüne su döktüm pipet yerinden bak burdan su geliyo diye göstermek için sonra o da çekti öğrendi
Milamoms Woman35 ben wee baby pipetli almıştım hemen alıştı küçük olanını aldım kolay cekiliyor ve güzel ondan sonrada aynı ürünün büyük boyunu aldım birde alırken sağlığa zararsız plastik olmasına dikkat ederim nacizane tavsiyem altında 05 pp yazmasına dikkat edin
Findikzadem Woman35 böyle birşey kullanıyorum bende ama avent değil kendisi rahatlıkla suyunu içiyor damlatma yapmadığı içinde kullanımı süper
sakinolgirll Woman35 bu attığınızı 6 aylıktan beri kullanıyorum şuan 8.5 sayılır aventin pipetli olanını vermeye başlayacağım çekmeyi öğrendi . Hiçbirşekilde akıtma vs olmuyor
Woman35 Findikzadem peki pipetli gibi çekmesi mi lazım yoksa bardaktan içer gibi kafasına dinlemesi mi lazım
Woman35 sakinolgirll aşamalı mı gitmek gerekiyo yani ilk önce attığımdan alıp sonra mı pipetli kullanmak gerekiyo öğrenmesi için
sakinolgirll Woman35 evet yeni bu alıştırma bardağı diye geçiyor zaten diğer pipetli olan 1 yaştan itibaren kullanıma uygun ☺️
edanrr uzspace pipetli ve yanında normal içme aparatlarıyla beraber gönderiyorlar tavsiye ederim güzel ürün
Findikzadem Woman35 vallahi benim oğlumda bilmyrdu bir iki kere bn içirdim gösterdim burdan tutacaksın içeceksin falan dedim şimdi gece bile uyansa kendi içip geri geliyor yanıma biraz zaman bile alsa öğreniyorlar