Melek2401 asbek hepsinde öyle yazıyor canım kullanabilirsin bizde sidefer kullanıyoruz onda da öyle yazıyor d vitaminlerinde de
Sena52 asbek canım bende kızıma bestironu kullanıyorum beş buçuk aylığız bizde. Kilosu ne kadar bebegin ?
Karakuzu asbek ben kızıma kullanıyorum günde 8 damla içince alerjen paranın alkol gibi şeyler yok en iyi damla bu hatta canım
Melek2401 asbek sanırım ona doktor karar verecek 6 Aydan sonra kan tahlili yapılıyor diye biliyorum ama ona göre devam ediliyor heralde siz yine doktorunuza sorarsınız kontrole gittiğiniz de