Bebegim 4 aylik anneler.. bazi zamanlar kucagimdayken ya da besigindeyken dikkatini ceken birsey olmasa dahi yukarı bakıyor gozleri.. gecen gün parktaydim orta yaşlı bir kadın “ bebegin niye yukari dogru bakiyor normal degil ” dedi cok sinirlendim.. bana normal geliyor çünkü.. Sizce de anormal mi bu yaptığı hareket..