Gnc27 Merhabalar benim devamlı küçük tansiyonum düşük titreme halsizlik hissediyorum ..tuzlu ayran içsem mesela büyüğü yükseliyor Ama küçüğü çoğunlukla 5 ..11/5 10/5 ..aşırı rahatsız ediyor .bu durumu yaşayan ve önerisi olan var mı acaba ?