Asiltom Merhaba hanımlar oğlum 7 aylık 4-5 gündür bibisinin ucu kıpkırmızıydı şiş gibi sonra idrardan bugün kan geldi çok ağladı çiş yaparken neden olmuş olabilir lütfen yardımmm
hasinesoysal Asiltom korkma enfeksiyon olmuş cnm idrar yolu enfeksiyonu acile götür antibiyotik versinler hemen geçer geçmiş olsun
Ftm_islm Aynı dert bizde de var bize kum döküyor demişti ama benimki bir iki damla olurdu ara ara oluyor ama o dönemde çok ağlıyor