Handiko Kızlar 1 ay 3 günlük bebeğim var. 1 haftalık yoğun bakım maceramızdan sonra eve geldiğimizde ilk bir hafta sakin geri kalan haftalarda ise uyumak bilmeyen bir bebekti kucağımızda sallaya sallaya zorla uyuturduk. Şimdi son 2 gündür emip hemen uyuyo anlayamadım ben huyu mu değişti çocuğun bişey mi oldu yoksa ben fazla endişeden kafayı mı yedim 😂 bir de reflüsü vardı hep kusuyordu 2 gündür hiç kusmadı rahatladı mı acaba ondan mı uyuyabiliyor