Asel1126 bende kullanıyorum oğlum çok seviyor bazen alıyorum almadığım zamanlarda evde kendim yapıyorum evde olan meyvelerle severek yiyor. Toz olanlar daha farklı ama yani tam kivami kavanoz maması gibi olmuyor
tadı da öyle olmuyor onu da denedim düşünürseniz onu gece biberona yapıp veriyorum sütüm az olduğu zamanlar. Benim bebeğim mama yemiyor, cici bebe mamasını da yemiyor şimdilik hero baby in meyveli toz mamalarini sevdi sütüm az olduğu zamanlar veriyorum gündüzde ara öğün olarak kavanoz mamaları dan veriyorum. Birde evde bulunan meyvelerden meyve filesine koyup verebilirsin canım