isikdmrbkn Merhaba 1,5 aylık bebeğim var.. Bazen inanılmaz uysal ama bazen de inanılmaz hırçın.. Gündüz uykularımız maalesef 30/45 dk bile olmuyor.. Gece 2 de yatıyor, sabah 6 da uyanıyor.. Bir sonraki uykusu 8 de oluyor.. Siz uyku düzeninizi nasıl ayarladınız