Glsm45 Arkadaşlar bebeğim 4,5 aylık..ürünü kullanan memnun kalan varmı.Kaç aya kadar kullandınız.birde en dik pozisyonundada oturuyor gibi.zararı olur mu.şuan 15 dk oturtuyorum en fazla ama bu üründe nasıl olacak
esolinn Glsm45 Ben kullanıyorum 5 aylıktan beri şuan 10 aylık hala kullanıyor bi zararı olmaz dik pozisyonda da kullansanız