BirPatiSever Tarihleri nasıl ayarladınız. Dönüş tarihini 1 Temmuz olarak mı yazdınız yoksa seminer ücretini almak amacıyla 16 haziran mı. Nasıl yapsam kararsız kaldım
Yasemin-35 BirPatiSever 1 Temmuz da yazsanız seminer için geri dönseniz olmuyor mu? İstediğimiz zaman ücretsiz izinden dönebiliyoruz diye biliyorum Ben henüz yazmadım Örnek yollayabilir misiniz bana da 😊