Bebeğim diş çıkarma aşamasında ateşlenmesi oldu sonra kusmaya başladı hemen doktora götürdüm boğazında enfeksiyon var dedi ilaçlar verdi ilaçlarını içiriyorum dünden beri bugüne kadar sarı kaka yapıyordu şimdi koyu yeşil çimen gibi ishal gibi yaptı bişey olur mu bilmediğim için soruyorum tecrübeli anneler yardım edin