Bebeğim 7 ay 9 günlük ek gıda cok güzel gidiyo taki pütürlü gıdaya gelince öğürüyoruz ve diğer yedıklerini de cıkarıyo kusuyo ne yaptıysam tanecikli yediremıyorum bugun yogurt corbası yaptım pirincleri piştikten sonra yine de ezdim ama cok zorla yedi ne yapmam lazm bılmıyorm aynı durumu yasayan varmı