Oykubebek canım benim bebeğim de o zamanlarda başladı bu şekilde yapmaya. 7 buçuk aylığız aşırı aç olduğu durumlar hariç hala öyle yapıyor. 1 yudum alıyor etrafa bakıyor kendini geriyor. Sonra yine alıyor. Bırakıyor. Devam ediyorum emzirmeye bu şekilde. Aşırı aç olursa aralıksız emiyor. Ama oğlum oldum olası öyle idi. 2 3 aylıkken sol göğsümü de tutmazdı. Zorla vere vere vazgeçmeden bugünlere geldik. 4.ayda sol göğsümü de almaya başladı. Siz devam edin vermeye. Ben büyüklerin dediğine katılmıyorum.