joyfulmom Sevgili anneler, bebeğimin bezinde iki gündür pembe kiremit renginde lekeler görüyorum kan değil turuncu gibi bilgisi olan var mı acaba
joyfulmom ayseeeasln21 4 aylık. Emziriyorum ve yetmediğini düşündüğüm yerde mama da veriyorum anlayamadım nasıl yetersiz beslenme olmuş ☹️🤷
joyfulmom Aysimannesi bulunduğum yer çok sıcak su vermeye baslamistim ben ama susuzluktan mi beslenme yetersizliğinden mi anlayamadım 🤷
incismom joyfulmom böbreklerden gelen bi kristal o. Yetersiz beslenmeden oluyor ama böbreklerden geldiği için su vermeniz lazım. Her masadan sonra bi kaşık su verin.
joyfulmom Aysimannesi mama veriyordum süt arttırıcı yiyecekler ve çay kullanmaya başladım sütüm çok fazla arttı mamayı bıraktım ama su verme konusunda çok dikkatli değildim mamadaki su yeterli geliyordu muhtemelen anne sütünden o suyu alamadı sanırım
Balkuupu Okuduğum kadarıyla bilen de bilmeyen de herkes bir şey söylemiş. Hastaneye gidemeseniz bile bir sağlık ocağına gidin yarın doktorunuza danışın bence 😊