Sanslibebek Hayır kadın hastalıkları doktorum bana sezaryen sonrası ilaçlar yazdı buda onun içindeydi kesinlikle emzirirken de kullanabileceğiniz bir ilaç, ve hatta hamileyken de kullanılıyor isterseniz eczaneye de danışın ama merak etmeyin yani sorun olmaz emin olmasam önermem çünkü genelde öneri üzerine ilaç almayı kendimde sevmem doktora sormadan ama bunu bizat doktorum yazdığı için bana eminim yani korkmayın