1 aylık bebeğimde 1 gündür kabızlık var zor ıkınarak ve ağlayarak yapıyor çok az kakası oluyor çok katı ve kanlıydı daha önce böyle bişey yaşamadık bebelac içiyordu sadece mama ile besleniyor bu arada sma probiyotikli almıştık ondan oldu sanırım geri bebelaca döndüm ama kanlı olması beni korkuttu alerji belirtisi olabilir mi yoksa kabızlıktan mıdır