Bebek070 Lütfen bilenler yazabilirmi kahroluyorum üzüntüden 🥲 bugün 12 günlük olduk aptamil mama kullanıyordum doktor sma mamaya geçirdi 6 günden beri sma kullanıyoruz bugün kontrol vardı kilo kaybı olmus doktor olabilir dedi ama içim hiç rahat deyil 🥲
Sebusebu Bebek070 genelde ilk hafta yüzde 10 kayıp olur ama 2. Hafta alınması beklenir. Doktor nasıl normal dedi anlamadım
Mervenes1907 Bebek070 12 günlük bebeğin kilo alımı durmuş olduğunu nerden anlaşıldı ki sma devam et kilo kontrolü için aylık bakılır benim bildiğim bir ay iki ay kilo alımı yoksa ancak evet bu Bebek kilo almıyor denir daha 12 günlük oğlum ilk doğum kilosu ile ilk muayenede 500 Gr fark vardı için rahat olsun illaki alır sen güzelce besle bebeğini daha çok küçük
Bebek070 Sebusebu ilk basda iyiydi kilo alımı başlamıştı aptamil kullanıyordum mamasını sma yapdi durup dururken sonra kilo kaybı gene mamasını değiştirdi inşallah toparlanır 🙏