UmayUlku14 sadece konuşmadığı için mi risk grubunda dendi. Kızım 2 yaşında patır patır konuşuyordu ama oğlum 32 aylık hala net konuşamıyor. Normal yani tek kelimeleri söylüyorsa anne, baba z abi , abla , su , mama gibi bazı çocuklar geç konuşur. Ben kafama takmıyorum hiç mesela çünkü herşeyi normal konuşması geç olsun sıkıntı değil. Bu arada emzik emiyorsa bırakın ben 1 2 aydır biraktirdim daha net söylemeye basladi