Sybabys Kızlar 0 biberon,emzik, alıştırma bardağı falan satıyorlar jelatinli etiketli falan neden 0ına göre daha uygun bilen varmı
Deletedmom5284 Genelde eczacılar marketler depoda kalanları satıyor adam mesela iflas etmiş kapatmış ordan satıyor ürünleri ben öyle bi eczane bulmuştum bir dünya emzik biberon suluk pipetli bardak biberon temizleyiciler hepsi avent wee baby hepsine 150 tl vermistim yedek uçları falanda almıştım
SunnyG Ya sıfır parasına satıyor olsalar neden onlardan alalım Ki öyle düşünün. Tabi ki ucuza satacaklar
Deletedmom5284 kuzeyyildizi_ hiç bilmiyorum o dolap hesabını kaybettim kızım 3 4 aylıktı şimdi 25 aylık 😂