marscicegi Sorum başlıkta. Geçen ay aldık bu ayki ler yattı mı. Başvuruyu soracaklar direk eski postlarima baksin, sorum unutuluyor başvuru postu olarak kalıyor sonra post, cevapta alamıyorum
Keremikoom Hkgi https://www.aile.gov.tr/sygm/sayfalar/aile-destek-programi/ Detaylı bilgilere buradan bakabilirsiniz e devlet sosyal yardım dan başvuru yapıp aile destek paketine başvurmak istiyorum seçeneğini işaretlemeniz ve gerekli bilgileri doldurmanız yeterli 1 ay içinde olumlu olumsuz cevap geliyor