Merhaba kızlar baston veya kabin tip araba almak ıstıyorum kullanıp memnun kaldığınız varsa yazın lütfen trıvel kullanıyorum suan bebegım 1 yasında ve 13 kilo artık tasıyamıyorum hem araba hem bebek zor oluyor trıvel kadar rahat olan bır araba almak ıstıyorum tam yatması lazım