Handeasel Kızlar yoğun miktarlı adet dönemlerinizle nasıl başa çıkıyorsunuz hangi ped vs markasını kullanıyorsunuz iyi tutması için ben çok rahatsız oluyorum yoğun adet dönemi geçiriyorum doğumdan sonra bu 2.reglim 🤦🏻♀️
saresmami Handeasel molped en büyük boyunu kullaniyorum ve 2-3 gün yogun oldugu günler de ob markanin tampon kullaniyorum. Tampon baya ise yariyor. Tampon + ped ikisini bir kullanmis oluyorum bi kac gün