yavrukussss birşeyi zor beğeniriz, zor aşık oluruz mesela, bizi memnun etmek öyle böyle kolay değil 😂
İnatla birşey yaptıramazsın tam tersini yaparız yoksa😁bizimle inatlaşmak olmaz kesinlikle,
kinciyiz birde, dediğimiz dedik olmalı, sevdiklerimizi kıskanırız,paylaşmayız, sahipleniriz🤣 daha hangisini söylesem 🫣