BeyzaN77
Benim oğlum da öyleydi 5 aylıkken başladı zaten çok zor uyuyan bir bebek uyumuyor, mızıldıyor, huzursuzdu hep kucağımda gezmek istiyordu 6 aylık olunca bir tık düzeldi uyuyordu, huzursuzlugu gitti şimdi 7 aylık oldu yine başladı öyle yapmaya doktor dişten dolayı dedi 5 aylıkken de diş demişti kolay değil dış çıkarma aylarca sürer huzursuzluk dedi şu bir haftadır arttı baya bı sizinkide diş olabilir canım ama kucak isteme hala devam ediyor yani aralıksız hiç düzelmedi beni görünce kucak istiyor