Zehra2205 canım normal benim bebeğim de 3. Ayını doldurdu bazen 3 günde 1 felan yapıyor doktora sordum bu annelerin genel telaşesi bebeklerin 4. Ay ile 6. Ay arası bağırsakları düzene oturmaya çalışıyomuş o yüzden normal dedi karnı şiş değilse ıkınmaya çalışmıyosa kabız değildir 3 gün sonra kıvamı nasıl normal mi dedi normal dedim eğer yoğun çıksaydı kabız olurdu dedi telaş etme dedi bebeklerin gitgide azalabilir kaka sayısı normal dedi