Sny123 memorial de cok iyi doktorlar var ama asiri pahali. Ben oraya götürüyodum ama artik maddi gücümüz yetmiyor malesef. Develi ilcesinde doktor neslihan hanim var. Bana prof. Hüseyin per önermisti. Simdi artik ona gidiyorum ve memnunum tatli ve ilgili bir doktor