Annler oglum 7 gün boyunca kaka yapmadi gazını çıkarıyordu huzursuz deqildi yinede fitil verdim 8 gün o gün kakasını yapti ilk başta katı sekilde kaka yaptı sonra sulu şekilde yaptı diğer günde ikinmaya başladı aglayark kakasını yaoamiyordu gazını rahat cikariyir ama iş kaka gelince ağlıyor ıkinarak yine o günde fitil verdim sulu şekilde yaptı rahatladı akşam yine ıkinarak ağladı fitil vermedim bu sefer şimdi sorum şu anneler fitili kaç saat arayla vermem lazım kendi kaka yapana kadra vermem mi lazım nasıl yapmcam bilmiyorum bana akıl verin oğlum 1 ay 22 günlük