bebegim 14 aylik olmak uzerek nerdese 11. aydan beri bana asiri bagimli ama artik ne yapacagimi sasirdim yuruyebiliyor yurumek istemiyor surekli kucak istiyor arkamdan aglamalar tuvaletw vile gidemez oldum birsuru oyuncak vs ama kesinlikle hicbirseyle oyalanmiyor yanina oturuyorum birlikte oynuyoruz oynamaya dalinca kalkiyim de hemeb yemek yapayim diyorum kiyametler koopuyor kucak istiyor kucagina aliyorum bu defa inmek icin agliyor bene ne yapacagimi sasirdim artık ilk zamanlar gazdi uykuydu vs simdi bu sanirim ilk zamanlar daha kolaymis kendimi cok yetersiz hisseddiyorum ilk bebegim diyorum acaba biryerde hata mi yapiyorum yeteri kadar ilgilenmiyormuyum kiz cocuklari babaya duskun olur derler yok babasi olsa bile benim pesimden agliyor