Lovemoombaby Merhaba arkadaşlar kızım 45 günlük yüzü gözü hâlâ sarı hastaneye götürdüm de geçer dediler ne yapsam da sarılığı geçer bilgisi olan var mı
amansallagitsin Lovemoombaby bol bol emzirmk 1 saat arayla gece gunduz bol bol emzirmek aktif emdigine emin ol gecer ihmal etme mutalaka degerini olctur
Mercan28 Lovemoombaby rmzirdikten sonra su vrrin içme suyunu ksynatın soğuyunca verin bizşm değerimiz 17ydi doktorumyz öyle düşürttürdü kaç sizin deprriniz sonradan mı sarılık oldu geçmiş olsun
Elifnazannesi04 Lovemoombaby bol bol emzir ben oyle yaptım cok sükür sarılık olmadı gecıyor zamanla dıger kızım 2 aylık tı hala sarılıgı vardı zamanla gectı
Mercan28 Lovemoombaby benim doktorum hiçbi zararı yok zaten anne sütünün yüzde 90ı su dedi ne kadar çok sıvı alırsa o kadar çabuk atar vücudundan dedi dediği gibide oldu çok şükür 17ydi değerimiz