BaloglumM Merhaba sevgili anneler doğum yapalı 4 gün oldu inanılmaz gögüs ucu agrım var emzirirken ağlıyorum artık ne kadar sürer bu agrı birde gögüs ucu sıkıntısı yaşıyorum bebeğim tutamıyor benim gibi sıkıntı yaşayan anneler napıyorsunuz gögüs ucunuz nasıl cıktı
alinamm BaloglumM 2 ay bitti hala ağrıdan ağlarım eskisi gibi değil ama ağrı devam çok emzir öyle çıkar pes etme