bebeğim tam 18 aylık, şu zamana kadar çok güzel yiyordu, yemek seçmiyordu.
ama bir iki aydır hiç yemek yemek istemiyor, iştahla yediği anlar çok nadir. yumurta, peynir gibi önemli besinleri komple bıraktı (14-15 aylıkken).
artık sabrımın bittiği noktalardayım, yemeyince kızmaya ve zorla yedirmeye başladım. öyle yapmayı kesinlikle istemiyorum ama cinnet seviyesine az kaldı. nasıl yendiniz bu durumu? takviye mi kullanmalıyım?