_anne29 kayınvalidemi çok severim. İlk hamileliğimş öğrendiğimizde konuşurken ben aylis ismini çok seviyorum dedi. Bende eğer kız olursa söz dedim ve dua ettim Rabbim isimden cinsiyetten önce bana sağlıklı bir evlat ver diye. Kızımız olduğunu öğrenince kendisi benim sözümden hiç bahsetmedi. Bende hamileliğim boyunca aylis diye sevdim ve koydum:) pişman değilim Allahım benim duamı kabul etti evladım sağlıklı oldu e isimde hoşuma gitti koydum.